fbpx

טיולים מאורגנים SOLODREAMS "סולו דרימס" – תנאי התקשרות והגבלת אחריות

כל האמור במסמך זה בלשון זכר מתייחס גם לנקבה ולהיפך וכל האמור בלשון יחיד, מתייחס גם לרבים ולהיפך

לפני הטיול:

  • מפגש מקדים: מספר ימים לפני היציאה לטיול יתקיים מפגש קבוצתי אונליין (בתוכנה המאפשרת קיום מפגשים מרחוק כגון זום). את הפגישה ינחה מדריך הקבוצה שיסביר על הטיול וייתן פרטים חשובים. על מועד הפגישה תינתן ללקוחות הודעה מראש.
  • מסמכים ומידע: לפני קיום המפגש יישלחו ללקוחות באמצעות הדואר האלקטרוני מסמכים הקשורים לטיול, כולל מסלול הטיול ומידע חשוב אחר. באחריותו של הלקוח לוודא שקיבל את דבר הדואר עד למועד המפגש. כדאי לדעת שחומרי דיוור לעתים מוצאים דרכם לתיבת הספאם ("דואר זבל") ולא לתיבת ההודעות הראשית. 
  • קבוצת וואטסאפ למשתתפי הטיול:Solodreams  תפתח קבוצת וואטסאפ לכל משתתפי הקבוצה, המדריך ונציג החברה עד 48 שעות לפני תחילת הטיול. הקבוצה נועדה להעביר מידע בין המדריך לחברי הקבוצה וגם לאפשר למשתתפים לחלוק תמונות וחוויות. משתתף שבוחר לשתף תמונות בקבוצה מוותר בכך על כל טענה לזכויות יוצרים על התמונה, ומאשר בכך לSolodreams לעשות שימוש בתמונות בפרסומים, מצגות או בפלטפורמות המדיה החברתית של החברה בכל עת.
  • מסמכים אישיים: באחריותו של כל משתתף לוודא שיש ברשותו דרכון בתוקף למשך 6 חודשים לפחות מתאריך החזרה מהטיול, ושיש בדרכון לפחות 3 דפים פנויים. באחריות הלקוח לדווח ל Solodreams על כל שינוי במספר הדרכון שנעשה אחרי ההרשמה, עד 14 ימים לפני מועד הטיסה.
  • אשרות: ביעדים בהם יש צורך באשרות או ויזות – עלות התשלום על הוויזה אינה כלולה במחיר הטיול. בטיולים מאורגנים בהם עלות הויזה נכללת במחיר הטיול, ולקוח קיבל סירוב לויזה מכל סיבה שהיא (פלילית, רפואית, ביטחונית או אחרת) – Solodreams תבטל את הרשמתו בהתאם למדיניות הביטולים המופיעה בהמשך.
  • ביטוח: Solodreams ממליצה לכל לקוח לרכוש פוליסת ביטוח לביטוח נסיעות אישי, ביטוח רפואי וביטוח מטען. מומלץ לרכוש את הפוליסה מיד עם הזמנת הטיול, כדי שתהיו זכאים לכיסוי במקרה של ביטול מסיבה רפואית או חלילה מוות של קרוב משפחה מדרגה ראשונה. כדאי מאוד גם לרכוש ביטוח להגנה מפני ביטול עד 21 יום קלנדריים לפני היציאה, שעלותו מתחילה בכ 60 דולר, ואינה מחייבת את המבוטח במתן הסברים לביטול.

הטיסות:

  1. כרטיסי הטיסה: המחיר כולל עלות כרטיסי הטיסה הלוך וחזור, כולל טיסות פנימיות, בתעריף קבוצתי על פי המסלול והמועדים שנקבעו לטיול המאורגן.
    המחיר אינו כולל הושבה מראש בטיסה, שירות הכרוך בתשלום נוסף ברוב חברות התעופה. נציגי המכירות של Solodreams ישמחו לעמוד לשירותכם לבירור האפשרות להושבה מראש, והעלויות הכרוכות בכך.
    לקוח המעוניין לטוס את כל או חלק מהטיסות בטיול בטיסה נפרדת מהקבוצה – יעשה זאת על חשבונו בתשלום נוסף.
    בכל מקרה בו לקוח מעוניין לבצע שינויים בטיסה, כגון מחלקה, שדרוג מקום, ביטול כרטיס בתוך הזמנה קבוצתית, מועד טיסה שינוי שם (או שינוי איות השם המופיע על גבי הכרטיס) או כל שינוי אחר שחברות התעופה גובות בגינו תוספת תשלום – הלקוח יישא בדמי השינוי או הביטול שחברת התעופה גובה. עלויות אלה אינן קבועות ועשויות להשתנות בין חברות התעופה השונות. חשוב לדעת שעלויות שינוי השם המופיע על גבי כרטיס הטיסה עשויות להיות גבוהות במיוחד, לעתים עד כדי ביטול כרטיס ורכישת כרטיס חדש בעלות גבוהה שתחול כולה על הלקוח.
  2. מיסי נמל: מחיר הטיול כולל עלויות מיסי נמל בארץ ובמדינת היעד. במידה וישנן טיסות פנים במהלך הטיול – ברוב המקרים מיסי הנמל בהן יהיו כלולים. מיסים מקומיים אחרים, שאינם מיסי נמל, אשר נהוג לגבות בחלק ממדינות היעד, אינם כלולים במחיר הטיול והנוסעים ישלמו אותם בהגיעם למדינת היעד.
  3. מטען וכבודה: המחיר כולל העברת כבודה אישית במשקל עד 15-20 ק"ג, תלוי בחברת התעופה, או עד 23 ק"ג בטיסה טראנס-אטלנטית. על הנוסעים לברר מול Solodreams לפני הטיסה מהו המשקל המירבי המותר.
    האחריות להגעת המטען מוטלת על חברת התעופה. במקרה של אבדן כבודה חברת Solodreams תסייע לנוסע כמיטב יכולתה לאתר את הכבודה ולהעבירן לנוסע במהירות האפשרית. עם זאת, לא תהיה אפשרות לעכב את הטיול כולו על מנת לרכוש ציוד אישי עד לאיתור הכבודה, לכן לפני כל טיסה, פנימית או בינלאומית, חובה להצטייד בציוד אישי בסיסי (הכולל סט ביגוד, בגדים תחתונים ומברשת שיניים) ולעלות איתו למטוס בתיק קטן, כדי להבטיח שהנוסע לא יישאר ללא ציוד בכלל בנסיבות אלה.
  4. שינויים בפרטי הטיסה: 
  5. Solodreams יכולה לשנות את חברת התעופה ולהשתמש בחברה אחרת מהמופיע בפרסומי החברה. שינוי חברת תעופה לא יהווה עילה לביטול הטיול. כמו כן, שינוי זמני הטיסה, גם בהתראה קצרה, לא יהיה עילה לביטול הטיסה כל עוד מהות המסלול לא השתנתה. במקרים בהם חברת התעופה תודיע על שינוי פתאומי בלוח הטיסות, באופן שיפגע בחלק מהטיול, Solodreams אינה אחראית לזכות את המשתתפים על הפגיעה בטיול. האחריות לכך תהיה על חברת התעופה, ואנו נסייע למטיילים לקבל זיכוי או פיצוי מחברת התעופה במצבים שכאלה.
  6. שינוי במועדי הטיסה למועד שאינו נוח ללקוח יאפשר ללקוח לבטל את העסקה ולא יגרור דמי ביטול ללקוח. עם זאת, שינוי למועד יציאה או חזרה המצוי בתוך 7 ימים לפני/אחרי המועד המקורי לא יהווה עילה לתביעה, תלונה או לבקשת פיצוי כלפי Solodreams.
  7. שינויים הנובעים משינויים שחברות התעופה מבצעות בלוח הטיסות המתוכננות, או שינוי חברת התעופה עשויים להשפיע על אורך הטיול או לגרום לשינויים במסלול, באופן שעלול לייקר את הטיול. תוספות עלות כתוצאה משינויים של חברת התעופה יכוסו על ידי הנוסעים.
  8. ביטולים: כל ביטול יתבצע בהתאם למדיניות הביטולים של Solodreams, המופיעים בהמשך. ככל שבוצעו שינויים או שדרוגים בתנאי הטיסה שהביאו לשינוי בעלות הטיול, תנאי הביטול יחולו בעלות הגבוהה מבין השתיים. 

השהייה בחו"ל:

  1. מלונות: הלינה תתקיים בבתי מלון שרמתם מפורטת בפרסומים לגבי כל טיול. ברוב המקרים מדובר במלונות 4 כוכבים אלא אם בפירוט תוכנית הטיול צוין אחרת. הדירוג מתבצע על ידי הרשות המוסמכת לכך במדינת היעד, והוא הקריטריון על פיו יוכח כי Solodreams עמדה בהתחייבותה לספק מלון ברמה לה התחייבה בפרסומיה.
    הקליטה בבתי המלון מתחילה בשעה 14:30. שעת העזיבה היא 10:30.
    אנו מקפידים שמקומות הלינה בטיולים של Solodreams יהיו איכותיים ובסטנדרט גבוה. בתקופות הביקוש והעומס (חגים, פסטיבלים, עונת שיא) ייתכן שהלינות יתקיימו מחוץ למרכזי הערים. חשוב לדעת כי במקרים מסוימים הקבוצה תתפצל כך שחלק מחבריה ילונו בבית מלון אחר. אנו נדאג עבור המטיילים הסעה אל המלון הנוסף וממנו. פיצול שכזה לא יהווה עילה לתלונה מצד הלקוח.
    במקרה של בקשות מיוחדות, תלונות או בירורים המופנים למלונות, אנו תלויים בהתנהלות ובזמן התגובה של בית המלון, ולעתים ישנו עיכוב במתן תשובה.
    הזמנת סוגי חדרים בחדר המלון:
    בחלק מבתי המלון, בהזמנת מיטה זוגית ("חדר דאבל") מוצמדות 2 מיטות יחיד למיטה זוגית.
    יש לקחת בחשבון כי במרבית המלונות, חדר ליחיד הינו קטן מהסטנדרט המקובל, ואין פירושו קבלת חדר זוגי לשימושו של אדם אחד.
  1. ארוחות: רובם של טיולי Solodreams מבוססים על חצי פנסיון. חלק מהטיולים מבוססים על פנסיון מלא או על ארוחת בוקר בלבד. על הלקוח לעיין בתוכנית הטיול המפורטת כדי לדעת מהו בסיס הכלכלה בטיול. שימו לב, כי במקרה בו טיול הוגדר כחצי פנסיון והוא מתחיל בנחיתה בשעות הבוקר או הערב – הארוחה המוגשת בטיסה תיחשב כחלק מחצי הפנסיון המובטח.
    בהתאם לשיקולי המסלול ותוכנית הטיול, לעתים יוחלפו זמני הארוחות העיקריות בין הערב והצהריים, או נאפשר ארוחות שהן חלק מהפעילות בטיול.
    אנו לא יכולים להתחייב שכל המטיילים יאהבו את האוכל המוגש בארוחות, אך אנו עושים מאמץ לקלוע לטעמם של רוב הלקוחות.
    שימו לב: בטיולים של Solodreams אין אוכל כשר במהלך הטיול. עם זאת, ניתן לבקש בטופס ההרשמה ארוחות כשרות בטיסות עצמן.
    שימו לב: מחיר הטיול אינו כולל  רכישת מזון או ארוחות שאינן נכללות בבסיס הארוחות המפורט בתוכנית הטיול.
  2. סיורים, אטרקציות וכניסה לאתרים: במחיר הטיול כמולים דמי הכניסה לשמורות הטבע ואתרי התיירות בתשלום המפורטים בתוכנית הטיול. המסלול וסדר הביקורים באתרים השונים עשויים להשתנות על פי שיקול דעתו של המדריך בשטח.
    שימו לב: מטיילים שיבחרו לטייל בנפרד מהקבוצה או בזמנים שונים משאר חברי הקבוצה ולא בהתאם לתוכנית שפורסמה ואז לשוב ולהצטרף, לא יהיו זכאים להחזרים כלשהם או להסעות.
    בכל מקרה בו לא יתאפשר קיום סיור כמתוכנן, בשל נסיבות קיצוניות כגון מלחמה (בישראל או במדינה אחרת), אירוע טרור, שביתה, אסון טבע, מזג אוויר קיצוני או כל כוח עליון אחר – Solodreams תעשה כמיטב יכולתה לספק למטיילים תחליף ראוי. סיורים באתרים שבוטלו מסיבות אלו לא יזכו את המטיילים בפיצוי או בהחזר כספי.
    במקרים בהם כוח עליון כלשהו שאינו בשליטת Solodreams ימנעו את קיום הטיול – לא יינתן ללקוחות החזר כספי בגין ביטול הטיול.
    במקרים בהם כוח עליון כלשהו יביא לביטול או שינוי בזמני הטיסה ביחס לתוכנית המקורית – כל עלויות השהייה הנוספות ו/או טיסות חילות שיידרשו תהיינה על חשבון הלקוח. חברת Solodreams תסייע למטיילים ככל יכולתה בנסיבות אלה.
  3. תחבורה ונסיעות: במחיר הטיול כלולות הסעות באמצעות רכב המיועד להסעת תיירים או כלי תחבורה מסוג אחר אם, על פי הפרסומים שלנו לגבי הטיול.
    כמו כן, המחיר כולל את עלות ההעברות משדות התעופה במדינות היעד ואליהם.
    במקרים מסוימים נשלב בתוכנית הטיול שימוש באמצעי תחבורה נוספים כגון מוניות, רכב מסחרי, טוק-טוק או כלי רכב מקומיים אחרים שנהוג לעשות בהם שימוש במדינת היעד. במקרים בהם תוכנית הטיול כולל שיט, Solodreams איננה מתחייבת לכלי שייט פרטי המיועד לקבוצה בלבד אלא אם צוין כך מראש בתוכנית הטיול. בכל מקרה, שיט יתקיים בהתאם לחוקיה של המדינה בה מתקיים הטיול.
    שימו לב שמחיר הטיול אינו כולל שימוש באמצעי תחבורה בזמנם החופשי של המטיילים, זמן שאיננו מוגדר כחלק מהסיור המאורגן או יציאה של מטיילים לבילויים בשעות הלילה. מטיילים שיבקשו אספקת תחבורה שלא במסגרת תוכנית הטיול המאורגן – היא תהיה על חשבונם של המטיילים ועל אחריותם הבלעדית.
  4. הדרכה לקבוצה: כל קבוצה תלווה על ידי מדריך מצוות Solodreams, ובנוסף תקבל הדרכה ממדריכים מקומיים באתרים השונים, כפי שמחייבים חוקי מדינת היעד. שימו לב שבחלק מהמקרים המדריך האחראי לקבוצה לא יטוס עם הקבוצה מישראל אלא ימתין לקבוצה במדינת היעד, ובמקרים מסוימים לא יטוס עם הקבוצה חזרה ארצה. 
    Solodreams שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המדריך או המלווה של הקבוצה ולא תהיה זו עילה לביטול הטיול או לדרישת החזר או פיצוי כלשהו.
    ככלל, כל אחד מהמטיילים יקבל ערכת שמע לשמיעת ההסברים בטיול, אלא אם כן מדובר בטיול שיש בו פחות מ 15 משתתפים או בטיול טבע. בטיולים לקבוצות סגורות חלוקת ערכות השמע תהיה תלויה בהסכם הספציפי.
  5. טיפ (תשר): במחיר הטיול נכללים תשלומי טיפ (תשר) לנותני השירותים במדינת היעד, לרבות נהגים, סבלים, מלצרים, מדריכים מקומיים, משיטי ספינות ועוד.
    מקובל (אך לא חובה) לתת למדריך או למלווה הטיול המאורגן הישראלי טיפ בשיעור השווה ל 5 דולר או יורו לאדם לכל אחד מימי ההדרכה.
  6. עישון: בזמן הנסיעות והטיסות לא יתאפשר עישון. במהלך הטיול נקיים הפסקות עישון מעת לעת עבור מי שזקוק לכך.
    כמו כן, ברוב בתי המלון ישנו איסור על עישון בחדרים. מטייל שיעשן בחדר המלון שלו וכתוצאה מכך החברה תתבקש לשלם קנס כספי או תשלום על ניקוי חדר המלון – המטייל יחויב בעלות הקנס או הניקוי.

הרשמה, תשלומים והנחות:

  1. מחיר הטיול: אלא אם צוין אחרת, המחיר לטיול נקוב בדולרים אמריקאיים או ביורו. שער המטבע יהיה שער החליפין של יום התשלום.
    Solodreams שומרת לעצמה את הזכות להעלות או להוריד את מחיר הטיול בכל עת. עם זאת, החברה מחויבת לתת למטייל את המחיר שהופיע בטופס ההרשמה שבאתר האינטרנט ביום ההרשמה, גם אם מחיר הטיול עלה לאחר מכן.
    סמוך לביצוע ההרשמה נציג Solodreams ייצור קשר לאישור העלות הכוללת של הטיול.

    דרכי התשלום:
    מזומן (בכפוף לעמידה בחוק המזומנים).
    תשלום באשראי, עד 3 תשלומים ללא ריבית. תגבה עמלת 1% על חיוב בכרטיס אשראי.
    העברה בנקאית בשקל/דולר/יורו (שער החליפין יהיה השער ביום הוצאת החשבונית הראשונה ללקוח).

  2. הנחות שונות:
    הרשמה מוקדמת: Solodreams מעניקה הנחת הרשמה מוקדמת לנרשמים 90, 60, או 30 ימים לפני מועד הטיול. שיעור ההנחה יהיה גדול יותר ככל שההרשמה תתבצע מוקדם יותר.
    הנוסע המתמיד: Solodreams מעניקה הנחת נוסע מתמיד לה יהיה זכאי כל לקוח שנסע לאחד מטיולי סולו איטליה או Solodreams בתקופת 5 השנים שלפני ההרשמה.
    נוסע פלטינום: מדובר בהנחה כפולה, המצטרפת להנחת הנוסע המתמיד, לה זכאי כל לקוח שנסע 3 פעמים לטיולי סולו איטליה או Solodreams במהלך השנה האחרונה (12 חודשים) שלפני ההרשמה לטיול.
    שימו לב: הרשמה במסגרת קבוצה סגורה (מכל סוג) לא מזכה בהנחה נוספת מעבר להנחת הטיול הקבוצתי.
    Solodreams אינה נותנת כפל הנחות או מבצעים זולת אם מצוין אחרת בפרסום רשמי של החברה.
    בסיורים לימודיים בהם משתתפים סוכני נסיעות – Solodreams שומרת לעצמה את הזכות להחליט האם כן או לא לצרף בני זוג של סוכנים או כל אדם אחר (גם אם איננו סוכן נסיעות).
  3. הרשמה, עלויות והנחות:
    הסכמה לתנאי ההרשמה: ההרשמה מתבצעת באמצעות אתר האינטרנט של Solodreams ו/או מילוי טופס הרשמה ו/או השתתפות הלקוח בטיול (כולו או חלקו) מהווים הסכמה מלאה של הלקוח לכל האמור במסמך זה, בדף המידע ובמחירון.
    יום ההרשמה הינו היום בו מולא טופס ההרשמה (ידנית או באמצעות אתר האינטרנט). יודגש כי יום מתן מספר כרטיס האשראי אינו נחשב ליום ההרשמה. ביום ההרשמה תינתן לנרשמים הנחה בהתאם לזכאותו (הנחת הרשמה מיוחדת מסוג כלשהו, נוסע מתמיד או פלטינום). כאמור, לא יינתנו הנחות הרשמה מוקדמת, נוסע מתמיד או פלטינום למי שנרשם במסגרת קבוצות סגורות או מחירים מיוחדים.
    במעמד ההרשמה הלקוח ימסור פרטי כרטיס אשראי. במקרה בו יחולו על הלקוח דמי ביטול על פי התנאים המופיעים במסמך זה ובטופס ההרשמה (אותם אישר הלקוח שקרא והבין בעת מילוי ושליחת הטופס) – ייגבו דמי הביטול מכרטיס האשראי שנמסר על ידי הלקוח.
  4. שינויי מחיר: Solodreams שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את מחירי הטיול בשל התייקרויות באחד או יותר ממרכיבי הטיול כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו, כגון עליה חדה במחירי הטיסות, תנודות חדות בשער החליפין, מחיר שירותי הקרקע בנמל התעופה וכדומה. בכל מקרה, ההתייקרות תחול אך ורק על נרשמים חדשים. לקוחות שנרשמו לפני ההתייקרות יהיו זכאים למחיר שהיה בתוקף בעת שנרשמו.
  5. סירוב לרשום משתתף לטיול: לSolodreams שמורה הזכות לסרב לרשום לטיולים אדם אשר למיטב שיקול דעתה עלול להפריע למהלך הטיול התקין, וזאת מבלי שנדרש ממנה לנמק מדוע היא מסרבת להכלילו בטיול.

תנאים, הגבלות, אחריות ומידע כללי:

  1. שינויים בתוכנית מסיבות שאינן תלויות בנו: תוכניות הטיול שאנחנו בונים מתבססות על שנים של ניסיון והיכרות עמוקה עם מדינות היעד, האתרים, התושבים, הפולקלור, מזג האוויר ותנאי השטח. במשך שנים של טיולים עם קהל ישראלי הצלחנו ליצור מגוון טיולים שיקלע לטעמו של המטייל הישראלי וייתן מענה לציפיותיו מהטיול. עם זאת, בכל טיול עלולים להיגרם עיכובים ותקלות שאינם תלויים בנו, ואשר עשויים לפגום בחוויית הטיול בשל פגיעה ברמת השירות ושינויים ביחס לתוכנית המקורית.
  2. סטנדרט שירות: כדאי לדעת ולקחת בחשבון כי בחלק ממדינות היעד סטנדרט השירות שונה מבארץ, וכי חלק מנותני השירות בתחום התיירות עשויים להיות פחות איכותיים ואמינים ממה שאנו רגילים. אנו ממליצים להיאזר בסבלנות ובהומור, ולנסות להסתכל על זה כעל חלק מהחוויה המקומית – הזדמנות להכיר את בני האדם במדינה בה אנו מטיילים.
  3. מציאת אלטרנטיבות בנסיבות בהן לא ניתן לבצע את המסלול המקורי: כאמור, Solodreams יכולה לשנות את מסלול הטיול כל עוד הטיול עובר בכל האתרים שצוינו במסלול המקורי. יחד עם זאת, יתבצעו שינויים או ויתור על חלק מהאתרים במידה ותנאים קיצוניים לא יאפשרו את הביקורים באותם מקומות. בנסיבות אלה, אנו נעשה ככל יכולתנו על מנת למצוא אתרים חלופיים להנאה מקסימלית מהטיול למרות השינוי הבלתי צפוי.
  4. נגישות: ככלל, טיולי Solodreams אינם מונגשים (אלא אם נכתב אחרת בפירוש בתנאי הטיול). חשוב לדעת כי לא נוכל לארגן הנגשה עבור משתתף ספציפי בטיול שאינו מוגדר כטיול נגיש. אנו מקווים כי בעתיד נוכל לארגן גם טיולים מונגשים עבור קהל הזקוק לכך. 
  5. הפסקת טיול באמצע: במקרים חריגים, Solodreams רשאית להפסיק באמצע טיול של נוסע אם היא סבורה שמצבו האישי, הבריאותי או הנפשי לא מאפשר לו לטייל או פוגע במהלך התקין של הטיול או מפריע להנאה של שאר המשתתפים, של המלווה או המדריך. החלטה כזו נלקחת בכובד ראש ולאחר התייעצות עם הנהלת החברה. כל עלויות והוצאת החזרה המוקדמת של המשתתף שהשתתפותו הופסקה באמצע בנסיבות אלו יחולו בלעדית על הנוסע.
  6. מינימום משתתפים: הוצאתו לפועל של הטיול מותנית בהרשמה של מינימום 15 או 20 משתתפים לטיול (משתנה בהתאם ליעד). Solodreams שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הטיול במצבים בו יהיו פחות משתתפים מהנדרש 21 יום לפני מועד הטיול, גם בנוגע לטיולים שהוגדרו כמובטחים ובטולו מסיבה כלשהי. לקוח שנרשם לטיול שבוטל כאמור יהיה זכאי להשבת הסכום ששילם לחברה בערכי יורו/דולר בהתאם לשער שהתקבל ביום הגבייה לפי חישוב סכום הכסף שהתקבל, אך החברה לא תחויב לשלם כל פיצוי נוסף בשל הביטול.
    שימו לב: בחלק מהמקרים נציע למטיילים שנרשמו להוסיף סכום מסוים כדי לכסות את עלויות הטיול במידה ולא ירשמו מספיק משתתפים, על מנת להוציא את הטיול גם ללא מינימום המטיילים הדרוש.
    ביטול הטיול על ידי הלקוח בשל אי הבטחת הטיול, לפני שחלפו 21 ימים ממועד היציאה המתוכנן יגרור דמי ביטול לפי תעריף דמי הביטול הרגיל.
  7. מקסימום משתתפים: מקסימום מטיילים בכל טיול קבוצתי הינו 33, אלא אם כן צוין אחרת במפורש לפני ההרשמה.
  8. משך הטיול: חישוב מספר ימי הטיול יכלול את יום ההמראה מהארץ ואת יום הנחיתה בארץ, גם אם מדובר בימים שלא התקיימו בהם סיורים כלל.
    שינוי של מספר ימי הטיול שנגרם עקב שינוי בלוח הזמנים של הטיסות או בשל שינויים בלתי צפויים אחרים יגרור עדכון (הפחתה או תוספת, לפי העניין) של מחיר הטיול. יחד עם זאת, השינוי לא יחושב באופן יחסי למספר ימי הטיול שנוספו או פחתו, אלא לעלויות בפועל שעלו או פחתו לאור השינוי. אם שינוי כאמור התרחש עקב הודעה של חברת תעופה שהתקבלה בהתראה של 48 שעות ומטה – לא נוכל לבצע את השינויים במידה שהשינוי גרם להפחתת יום. במקרה של שינוי שהביא להתווספות של ימים – הלקוח יישא בהוצאות שהתווספו עקב כך.
  9. אפשרויות ביטול: ביטול יעשה באמצעות מתן הודעת ביטול ע"י המזמין בהתאם לקבוע בחוק, בה יפרט המזמין המבטל את שמו ומספר הזהות.

    מומלץ להעביר את הודעת ביטול העסקה באחת מהדרכים ולוודא קבלתה באמצעות הטלפון:

    • בעל פה – בטלפון או בהודעה בעל פה למשרדי סולו דרימס.
    • בדואר רשום – לסולו דרימס, מגדלי בסר 2, דוד בן גוריון 1, בני ברק, 5245136
    • בדואר אלקטרוני –cancel@solodreams.co.il
    • ניתן לשלוח הודעת ביטול באמצעות הקישור 


    מועד הביטול ייחשב לתאריך קבלת ההודעה אצל סולו דרימס. במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום מנוחה בארץ או בחו"ל, ייחשב יום הביטול מהיום שאיננו יום מנוחה שלאחריו.
    יש לוודא אישור חוזר של הביטול במייל.
    ביטול שנעשה על ידי הלקוח מכל סיבה שהיא יחייב את הלקוח בתשלום דמי ביטול, שייגבו באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסר הלקוח בעת ההרשמה, ואישר לעשות בו שימוש במקרה של חיוב בתשלום דמי ביטול.

    שיעור דמי הביטול נקבע על פי מועד מתן הודעת הביטול:
    ביטול ההזמנה עד 90 ימים לפני מועד הטיסה, יחויב בדמי ביטול בסך של 47 דולר/יורו לפי מטבע חיוב הטיול.
    ביטול ההזמנה בתוך מסגרת 60-89 ימים קלנדריים לפני מועד הטיסה יחויב דמי ביטול ע"ס 10% ממחיר הטיול לנוסע.
    ביטול ההזמנה בתוך מסגרת 45-59 ימים קלנדריים לפני מועד הטיסה יחויב דמי ביטול ע"ס 30% ממחיר הטיול לנוס.
    ביטול ההזמנה בתוך מסגרת 30-44 ימים קלנדריים לפני מועד הטיסה יחויב בדמי ביטול ע"ס 50% ממחיר הטיול לנוסע.
    ביטול ההזמנה בתוך מסגרת 15-29 ימים קלנדריים לפני מועד הטיסה יחויב בדמי ביטול ע"ס 70% ממחיר הטיול לנוסע.
    ביטול ההזמנה בתוך מסגרת -8-14 ימים קלנדריים לפני מועד היציאה יחויב בדמי ביטול ע"ס 90% ממחיר הטיול לנוסע.
    ביטול ההזמנה בתוך מסגרת 7 ימים קלנדריים ועד היציאה לטיול יחויב בדמי ביטול ע"ס 100% ממחיר הטיול .
    שימו לב: בחישוב הימים הקלנדריים לא יחשבו יום ההודעה ויום היציאה לטיול.
    כל דמי הביטול יקוזזו מהתשלומים שבוצעו בפועל (כמו הנפקת אשרות, למשל). החזרים כספיים להם זכאי המטייל בגין ביטול לא יכלול הוצאות שהחברה כבר ביצעה בחלק מהוצאות הטיול (כגון הסדרת אשרת כניסה ותשלומים אחרים שאינם מזכים את החברה בהחזר). ההחזר ישולם למטייל בערכים דולריים בתוך 90 יום ממועד הביטול.
    למען הסר ספק, ביטול השתתפות בטיול שההרשמה אליו בוצעה באמצעות סוכן ביטוח לא יזכה את הלקוח בהחזר עמלת סוכן, אלא במקרה של דמי ביטול מלאים.
    במקרה של קיצור הטיול במהלכו (מסיבה כלשהי) – ייגבו מהלקוח דמי ביטול מלאים, בצירוף עלויות נוספות אם ישנן.

  10. מדיניות דמי ביטול בטיולים לארה"ב:
    בטיולים מאורגנים הכוללים טיסות – החל מרגע הכרטוס (לרוב מתבצע מיידית):
    ממועד אישור ההזמנה ועד 90 יום לפני היציאה: 500$ דמי ביטול לנוסע.
    מ-89 יום לפני היציאה ועד 30 יום לפני היציאה: 2000$ דמי ביטול לנוסע.
    מ-29 יום לפני היציאה ואילך: 100% דמי ביטול.
  11. מדיניות דמי ביטול בטיולי ג'יפים:
    מרגע כרטוס כרטיס הטיסה, דמי ביטול כרטיס הטיסה יהיו כמתחייב ממדיניות הביטולים של חברת התעופה, ולעתים יגיעו למלוא מחיר הכרטיס.
    אנו ממליצים לרכוש פוליסת ביטוח כבר במועד ההרשמה, להגנה מפני אפשרות של ביטול הנסיעה מסיבות רפואיות בהתאם לפוליסה.
    ביטול מ-45 ועד 30 ימי עסקים לפני היציאה – 40% ייגבה מעלות הטיול
    ביטול מ-29 ועד 7 ימי עסקים לפני היציאה – 80% ייגבה מעלות הטיול
    ביטול השתתפותו בתוך 7 ימי עסקים ממועד הטיול אין החזר כספי
    (ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי ושבת, ולא חגים ומועדים).ֿ
  12. הרשמה לטיולי ג'יפים: טיולי הג'יפים שלנו כוללים נהיגת שטח ודרכי עפר לצד מעבר בכבישים. אין צורך להגיע לטיול עם ידע מוקדם בנהיגת שטח. המסלול קבוע מראש, אך צפוי להיות נתון לשינויים על פי שיקול דעת המדריך בשטח, הנובעים ממזג האוויר, תנאי הדרך, הוראות השלטונות במדינת היעד, מיומנות הנהגים בקבוצה וקצב הנהיגה שלהם.
    גם תקלות בלתי צפויות עלולות בשל גורמים שאינם תלויים בנו, עלולות לגרור שינוי במסלול או לפגוע ברמת השירות המובטחת. יש לקחת בחשבון שרמת השירותים במדינות אלו אינה עומדת בקריטריונים המערביים המוכרים לנו, לכן מומלץ להתכונן לכך, ולראות בכך עוד חוויה מהחוויות שנאסוף בטיול.
    לקראת הטיול חובה להצטייד ברישיון נהיגה ישראלי בתוקף, דרכון תקף ל 6 חודשים מיום היציאה לטיול.
    חובה לרכוש פוליסת ביטוח לימי המסע עצמו, ומומלץ לרכוש אותה כבר ביום ההזמנה של הטיול על מנת לבטח ביטול השתתפות מסיבות שפוליסת הביטוח מזכה לכיסוי.
  13. עלויות הגנה מפני ביטול: את ההגנה מפני ביטול ניתן לרכוש במועד ההרשמה ולא יאוחר מתקופה של עד 21 ימי עסקים מיום ההרשמה.
    ניתן לבטל את תוספת הגנת ביטול הטיול עד לא יאוחר מ 7 ימי עסקים מיום רכישת ההגנה.
    לקוח המעוניין לבטל השתתפותו בטיול 20 ימים לפני מועד היציאה לטיול או פחות מכך, יחויב בהתאם לתנאי הביטול הרגילים של Solodreams ודמי ההגנה לא יוחזרו לו.
    Solodreams תגבה את דמי הביטול ייגבו אוטומטית באמצעות כרטיס האשראי אשר פרטיו נמסרו על ידי הלקוח בעת ביצוע ההזמנה.
    טיול שמחירו (לפני הנחות) עד 2000 USD 47 USD  או יורו.
    טיול שמחירו (לפני הנחות) עד 4000 USD 70 USD/יורו.
    טיול שמחירו (לפני הנחות) עד 6000 USD 94 USD/יורו.
    טיול שמחירו (לפני הנחות) עד 8000 USD – 117 USD/יורו.
    טיול שמחירו (לפני הנחות) עד 10000 USD – 141 USD/יורו.
    טיול שמחירו (לפני הנחות) עד 12000 USD – 164 USD/יורו.
    ל Solodreams שמורה הזכות לקבוע, על פי שיקול דעתה, כי עבור יעדים מסוימים לא יהיה ניתן לקבל הגנה מפני ביטול הטיול.
    במקרים בהם גובה דמי הביטול נמוכים משיעור ההגנה מפני ביטול – הלקוח ישלם את הסכום הנמוך מבין השניים (היינו, את דמי הביטול בלבד).
    שימו לב: גם אם ביטול הטיול נעשה בזמן בו הטיול עדיין אינו מבוטח, ייגבו דמי ביטול.
    לקוח שמעוניין לעבור לטיול במועד אחר במקום טיול אליו נרשם מלכתחילה, חישוב דמי הביטול בהם יחויב יתבצע בהתאם לתנאי הביטול המחמירים מבין 2 הטיולים אליהם נרשם.
    ניתן להוסיף דמי הגנה מפני דמי ביטול טיול עד 14 ימים מיום ההרשמה לטיול.
    באחריותו של הלקוח לאשר את קבלת ההודעה במשרדי החברה. ההחזר הכספי ללקוח יתבצע לפי שער הדולר/יורו שהיו בתוקף ביום הגבייה (ולא לפי שער החליפין ביום הביטול).
    יובהר כי בכל מקרה אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכויותיו של הנוסע הקבועים בחוק הגנת הצרכן ותקנותיו השונות.
    בביצוע עסקת מכר מרחוק כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, הצרכן  רשאי לבטל את העסקה, בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, וזאת קודם למועד השירות ובכתב.
    על ביטול ההזמנה יחולו דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. זכות ביטול זאת לא תעמוד לצרכן אם המועד אשר נקבע למתן/מימוש השירות חל בתוך 7 ימי עבודה (שאינם ימי מנוחה) מיום ביצוע העסקה.

    בביטול עסקה שנערכה עם צרכן שהינו “אזרח וותיק” (מי שמלאו לו 65), “אדם עם מוגבלות” או “עולה חדש” כהגדרתם בחוק, יחולו דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם בהתקיים התנאים להלן:
    א. בעסקת מכר מרחוק, ההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הצרכן לסולו איטליה לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
    ב. הצרכן ביטל את ההזמנה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך סיכום עסקה, לפי המאוחר.
    ג. הביטול נעשה לפחות שבעה ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד היציאה.
    • הצרכן בעל המוגבלות הציג לסולו דרימס הוכחה למימוש זכות הביטול, ע”י הצגת אחד מהמסמכים שלהלן:
    – תעודה מהמדינה המעידה על כך שהוא אזרח ותיק.
    – תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה.
    • תעודה המעידה כי הצרכן הינו אדם בעל מוגבלות לתקופה העולה על 6 חודשים.
    – תעודה המעידה על נכות או אישור זכאות לקצבה בשל מוגבלות שניתנו ע”י המוסד לביטוח לאומי.
    – תעודה המעידה על נכות שניתנה לצרכן לפי חוק הנכים (תגמולים ושיקום), התשי”ט-1959 [נוסח משולב].
    – החלטת ועדת אבחון לפי חוק הסעד (טיפול אנשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית), התשכ”ט-1969, בדבר היותו של אדם, אדם עם מוגבלות שכלית-התפתחותית.
    – אישור זכאות, לרבות זכאות חלקית, לקבלת שירותי תמיכה לתקשורת, שניתן בהתאם לתע”ס כהגדרתן בתקנות שירותי הסעד (טיפול בנזקקים), התשמ”ו-1986 (להלן – תע”ס).
    – תעודת עיוור או לקוי ראייה שניתנה בהתאם לתע”ס.
    – אישור על הכרה של השירות לטיפול באדם עם אוטיזם במשרד הרווחה ושירותים החברתיים שניתנה בהתאם לתע”ס.

    שירותים המתחילים ומסתיימים בחו"ל:

    האתר ו/או סולו דרימס שומרים לעצמם את הזכות בהתאם להוראות סעיף 14ג2 לחוק, להציע למזמין, לרבות באתר, להתקשר בעסקת מכר מרחוק למתן שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל באמצעות ספק שירות מחוץ לישראל, ב- 2 חלופות כדלקמן:

    אפשרות ביטול בהתאם לזכות הביטול הקבועה בחוק הגנת צרכן בעסקת מכר מרחוק.

    לחלופין, במחיר שונה (בדר"כ מוזל),  כאשר לגבי חלופה זו תחול מדיניות הביטול של נותן השירות מחוץ לישראל, לגביה ימסור האתר/סולו איטליה למזמין בעת הצעת השירות וטרם ההתקשרות, מידע בדבר מדיניות הביטול של נותן השירות מחו"ל, לרבות אם המדיניות כוללת זכות לבטל את העסקה וככל וקיימת זכות כזו, יכלול המידע גם את מועדי הביטול, ואם ישנם- את דמי הביטול והאפשרות לקבל החזר כספי. המידע יימסר בכתב ולגבי עסקה כאמור לעיל יחולו יתר הוראות סעיף 14ג2 לחוק.


    14. חדר ליחיד: במקרה בו נרשם בודד יבקש שלא ללון בחדר ליחיד – אנו נשתדל למצוא עבורו נרשם נוסף שירצה לחלוק עמו חדר. ככל שלא נצליח למצוא אדם נוסף, המטייל יחויב בתוספת ליחיד בחדר. במקרה בו נמצא שותף לחדר (בין אם על ידי החברה ובין אם על ידי המטייל עצמו), אך השותף ביטל את השתתפותו, המטייל יוכל לבחור באחת משתי אפשרויות: (א) ביטול הטיול בהתאם לכללי הביטול המנויים במסמך זה, לרבות תשלום דמי ביטול, (ב) לצאת לטיול ולשלם תוספת חדר ליחיד.
    מטייל בודד מעשן שלחדרו צורף מטייל בודד נוסף שאינו מעשן, מתחייב שלא לעשן במהלך הטיול בחדרי המלון. אם יסרב להתחייב להימנע מעישון – יאלץ ללון ללא שותף ולשלם תוספת ליחיד בחדר.
    יצוין כי חדר ליחיד ניתן אך ורק בבתי מלון. בחניות ביניים באירופה ומקומות לינה אחרים, כגון ספינות, בקתות מטיילים, רכבות וכו') לא ניתן לספק חדר ליחיד.
    גודלו של חדר ליחיד עשוי להיות קטן יותר מחדר זוגי בחלק מהמלונות. החברה אינה מתחייבת לספק ליחידים חדרים בגודל חדרים זוגיים, אך תעשה מאמץ לשכן מטיילים יחידים בחדרים גדולים.

    15. חילוקי דעות:
    בכל מקרה של חילוקי דעות או סכסוך משפטי – סמכות השיפוט המקומית תהיה נתונה לבית המשפט בתל אביב (ישראל) באופן בלעדי.
    מובהר במפורש כי הרשמה לטיול ממדינה אחרת בעולם או באמצעות סוכן נסיעות שמצוי במדינה אחרת בעולם לא מקנה סמכות שיפוט מקומית לכל בית משפט אחר אף אם באזור שיפוטם מצוי משרדו של סוכן הנסיעות ואף אם התביעה תוגש נגדו.
    חברת Solodreams רשאית, על סמך שיקול דעתה הבלעדי, לדרוש כי סכסוך בינה ובין מטייל יתברר בפני בורר או בוררים שימונו על ידי התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לרבות הועדה לתלונות הציבור שבמסגרתה.
    פשיטת רגל של חברת תעופה או ספק תיירות: במקרים בהם חברת תעופה או אחד מספקי התיירות המספקים לSolodreams שירותים לצורך הוצאה לפועל של טיולים מאורגנים, אנו נעשה כל מאמץ לדאוג שלקוחותינו יקבלו החזר, אך אין באפשרותנו להבטיח זאת, שכן לא בכל המקרים החברה פושטת הרגל מסוגלת להחזיר כספים. במקרים כאלה, נעמוד לעזרתם של לקוחותינו ונהיה בקשר עם הספקים כדי לדאוג להשבת מלוא הסכומים ששולמו על ידי לקוחותינו. יחד עם זאת, Solodreams לא תהיה אחראית לפצות את לקוחותיה עבור כרטיסים שבוטלו או שירותים שלא התקבלו.

השארו מעודכנים